کد خبر: 31202
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 مهر 1396 - 15:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگروه‌های سه‌گانه اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

منبع : لیزنا
 کارگروه‌های سه‌گانه؛ اطلاع‌رسانی، پشتیبانی و اجرایی با هدف اجرای مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام کتاب، کتابخوانی و کتابدار در اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد
 کارگروه‌های سه‌گانه اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در نخستین جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های گرامیداشت ایام کتاب، کتابخوانی و کتابدار با اشاره به  تقارن این ایام با اربعین حسینی و لزوم حفظ حرمت ماه صفر، از لزوم شکل‌گیری سه کارگروه اطلاع‌رسانی، پشتیبانی و اجرایی با هدف اجرای مطلوب برنامه‌ها توسط این اداره کل خبر داد.

وی در ادامه با تأکید بر برگزاری برنامه‌های ابلاغی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، خواستار مطلوبیت و کیفیت بالای برنامه‌های تبلیغاتی و فرهنگی با رعایت صرفه‌جویی در هزینه‌ها شد.

 

گفتنی است طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در این جلسه؛ تجلیل از خادمان کتاب در کتابخانه‌ها، دیدار با مسئولان استان، برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان، نشست‌های نقد کتاب، بازدیدهای دانش‌آموزی از کتابخانه‌ها، اهدای کتاب به کتابخانه‌ها، بازنمایی و برپایی نمایشگاه کارتونِ کتاب، برگزاری کارگاه مادران قصه‌گو برای آشنایی با مهارت‌های قصه‌گویی، مسابقات نقاشی و مسابقات کتابخوانی و تبلیغات محیطی بخش‌هایی از برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدارخواهند بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: