کد خبر: 31209
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 مهر 1396 - 15:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست هم اندیشی کتابداران اردکانی استان یزد برگزار شد

منبع : لیزنا
 در جلسه هم‌اندیشی کتابداران شهرستان اردکان بر لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های بخش کودک در کتابخانه‌های این شهرستان تأکید شد.
نشست هم اندیشی کتابداران اردکانی استان یزد برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، حسین پایدار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان در نشست هم‌اندیشی کتابداران این شهرستان ضمن تبیین جایگاه کتابخانه‌های عمومی اردکان در سطح استان طی ۶ ماهه نخست سال ۹۶، به بیان نکاتی در خصوص ارتقای خدمت‌رسانی در کتابخانه‌ها پرداخت.

وی با اعلام شروع دور جدید بازدیدهای کارشناسی از همه کتابخانه‌های عمومی استان، گفت: در این دور از بازدیدها که با رویکرد فرهنگی و به منظور بررسی میزان فعالیت کتابخانه‌ها در حوزه فرهنگی و منابع برگزار خواهد شد، فعالیت‌های بخش کودک و برنامه‌هایی نظیر نشست‌های کتاب‌خوان، موردبررسی قرار می‌گیرد.

 

گفتنی است این جلسه با ارائه پیشنهادها و راهکارهایی توسط کتابداران اردکانی در راستای ارتقای جایگاه عملکرد کتابخانه‌های شهرستان به پایان رسید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: