کد خبر: 31497
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 آبان 1396 - 13:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 بازدید مدیرکل مازندران از کتابخانه های استان

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران ضمن بازدید از کتابخانه‌های عمومی شرق استان مازندران با کتابداران این شهرستان ها دیدار و گفتگو کرد.
 بازدید مدیرکل مازندران از کتابخانه های استان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یکشنبه ۱۴ آبان به همراه معاون امور کتابخانه ها و مشارکت ها ، مسئول حراست و تعدادی از کارشناسان اداره کل از کتابخانه عمومی آیت الله فاضلی یانه سر ، کتابخانه عمومی شهید عظیمی گلوگاه ، کتابخانه عمومی مرحوم حبیبی لمراسک ، کتابخانه عمومی شهید محمدیان خلیل شهر ، کتابخانه عمومی شماره ۱ و ۲ شهرستان بهشهر و همچنین کتابخانه عمومی آیت الله ایازی رستم کلا بازدید کرد و با کتابداران در خصوص مشکلات آنها گفتگو کرد و نظرات و پیشنهادات آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین به لزوم شاداب سازی محیط کتابخانه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: ایجاد فضای زیبا و مناسب با تاثیرگذاری مستقیم در روحیه کتابداران موجب افزایش کارآیی شده و در جذب اعضا به کتابخانه نیز نقش مهمی خواهد داشت و مسئولین کتابخانه‌ها نسبت به این موضوع مهم توجه و اهتمام ویژه ای باید داشته باشند.

ولی‌پور با قدردانی از اجرای طرح‌های مبتکرانه مسئولین و کتابداران کتابخانه‌های عمومی افزود: از این طرح‌های کتابداران در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و رشد شاخص‌های کتابخانه‌ای حمایت خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: