کد خبر: 31667
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آبان 1396 - 09:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان کارکنان ستادی در سمنان برگزار شد

منبع : لیزنا
 نشست کتاب‌خوان کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان با حضور نورعلی غلامحسین نیا سما کوش در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان کارکنان ستادی در سمنان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، نشست کتاب‌خوان کارکنان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، که هرماه با حضور کارشناسان برگزار می‌شود، با حضور مدیرکل، به معرفی سه کتاب تخصیص یافت.

در این نشست  کتاب «اقتصاد رضوی»  نوشته محسن  نصری، توسط صغری قوشه (کارشناس بودجه)؛ کتاب «اقتدارگرایی در عصر قاجار» نوشته محمود سریع القلم، توسط نسیم معماریان (کارشناس امور اداری) و کتاب «رمان‌های کلیدی  جهان» نوشته دومینیک ژنس، توسط اعظم سالار (کارشناس روابط عمومی) معرفی شد.

موضوع اصلی کتاب «اقتصاد رضوی» تشریح مبانی اقتصاد مقاومتی از دیدگاه امام رضا (ع) است؛ در این کتاب همچنین به مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی مانند تولید، کسب حلال، نفی تکاثر  و سرمایه‌داری، توزیع، بررسی و تعاون  اشاره شده است.

«رمان‌های کلیدی جهان » به معرفی رمان‌های معروف جهان، ارائه خلاصه‌ای از هر یک و بیان نکاتی پیرامون نویسنده آثار می‌پردازد.

 

کتاب «اقتدارگرایی در عصر قاجار» نیز به رفتار ایرانیان در عهد قاجار می‌پردازد و در قالب عنوان‌هایی چون ضعف در ایجاد و حفظ روابط پایدار، تعامل و برهم زدن توافق‌ها، عصبانی شدن سریع  و ناسازگاری در کار تشکیلاتی و ... به تأثیر این رفتارها بر شرایط اجتماعی و سیاسی دوران قاجار اشاره می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: