کد خبر: 31668
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آبان 1396 - 09:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان «صدای پای اربعین» در کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز برگزار شد

منبع : لیزنا
 نشست کتاب‌خوان «صدای پای اربعین» و تجلیل از استاد احد ده بزرگی شاعر آئینی کشور، هم‌زمان با سومین روز از هفته گرامیداشت «کتاب، کتاب‌خوانی، کتابدار» در کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان «صدای پای اربعین» در کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، این نشست کتاب‌خوان به مناسبت ایام گرامیداشت «کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار» و تقارن آن با ایام سوگواری اربعین اباعبدالله الحسین (ع)، به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس و همکاری انجمن قلم ایران برگزار شد.

در نشست کتاب‌خوان «صدای پای اربعین» محمود عربگری، علی‌اکبر محرابیان و طاهره جوکار به معرفی کتاب‌های موردعلاقه خود در زمینه زندگی امام حسین (ع) و واقعه عاشورا پرداختند. همچنین علاوه بر معرفی کتاب توسط مجید اسکندری با موضوع امام حسین(ع) و عاشورا، از  فعالیت ادبی «حاج احد ده بزرگی» شاعر آیینی کشور نیز تجلیل شد.

 

گفتنی است کتاب‌خوان «صدای پای اربعین» بخشی از سلسله نشست‌های استانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس است که در ادامه نشست‌های «شعر»، «رسانه»، «پزشکان» و «روشن‌دلان» در استان برگزارشده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: