کد خبر: 31671
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آبان 1396 - 09:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه عمومی شیخ سلّار خسروشاه استان آذربایجان شرقی

منبع : لیزنا
 کتابخانه عمومی شیخ سلّار خسروشاه با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در هفته کتاب، پذیرای جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه شد.
اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه عمومی شیخ سلّار خسروشاه استان آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، کتابخانه عمومی شیخ سلّار خسروشاه هم‌زمان با آغاز ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در هفته کتاب، پذیرای جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه شد.

برگزاری کلاس آموزش ساخت کاردستی با مواد بازیافتی، قصه‌گویی کتاب «جوجه اردک زشت» نوشته هانس کریستین اندرسن توسط معصومه خانی (کتابدار)، برگزاری مسابقه نقاشی، بازدید دانش آموزان مرکز پیش‌دبستانی و ابتدائی کاشف از کتابخانه، آشنایی با عضویت در کتابخانه و شیوه امانت کتاب‌ها، جمع‌خوانی بخش‌هایی از کتاب «یاران کوچک حسین(ع) : حکایت کودکان و نوجوانان» نوشته احمد موسوی وادقانی، توسط محمد وفایی(کتابدار) و جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه و برپایی مراسم عزاداری و سینه‌زنی به مناسبت اربعین حسینی با نوحه‌خوانی چند تن از اعضای کتابخانه از برنامه‌های کتابخانه عمومی شیخ سلّار خسروشاه در این ایام است.

گفتنی است در کلاس آموزش کاردستی با مواد بازیافتنی ضمن آشنایی کودکان با زباله‌های سرگردان در طبیعت، ساخت جاقلمی، قلک، گلدان و ... با استفاده از قوطی‌های خالی شیرخشک و نوارچسب و کاغذ کادو، به کودکان آموزش داده شد.

 

 هدف از برگزاری این کلاس آموزشی، افزایش آگاهی کودکان نسبت به تولید روزافزون زباله و وظیفه خطیر حفظ محیط‌زیست است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: