کد خبر: 31698
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آبان 1396 - 10:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ارسال بسته های ویژه کتاب و اسباب بازی برای کودکان زلزله زده استان کرمانشاه

منبع : لیزنا
 محمد اله یاری از آماده سازی بسته های متنوعی از کتاب و اسباب بازی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد و از مردم خواست کمک های خود در این زمینه را به کتابخانه های عمومی سراسر کشور اهدا کنند تا به مناطق زلزله زده ارسال شود.
ارسال بسته های ویژه کتاب و اسباب بازی برای کودکان زلزله زده استان کرمانشاه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمد اله یاری معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پی وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه ضمن تسلیت به مردم داغدار این استان گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کنار سایر دستگاه های اجرایی و فرهنگی کشور توان خود را برای خدمت رسانی به مردم انقلابی و مصیبت زده کرمانشاه بسیج کرده است. بدین منظور با هدف امداد رسانی اجتماعی و کاهش آلام و افسردگی و اضطراب پس از امداد و نجات برای کودکان و نوجوانان، در اولین اقدام بسته های متنوعی از کتاب و اسباب بازی برای ارسال به مناطق زلزله زده آماده کرده است. از همین جا نیز از مردم کشورمان می خواهیم کمک های خود در این زمینه را به کتابخانه های عمومی سراسر کشور تحویل دهند تا به دست کودکان زلزله زده استان کرمانشاه برسانیم.

وی افزود: از همان ساعات ابتدای حادثه دبیرکل، معاونان و مدیران با بررسی لحظه به لحظه وضعیت کتابخانه ها و کتابداران در جریان حادثه قرار گرفتند. همچنین دبیرکل نهاد گروهی را برای بازدید از مناطق زلزله زده و کتابخانه های تخریب شده این استان مأمور کرده است تا ضمن برآورد اولیه از میزان خسارت های وارد شده، در اسرع وقت نسبت به بازسازی این کتابخانه ها اقدام شود.

 

اله یاری با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ایام بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار اقدام به برگزاری مراسم تقدیر از دست اندرکاران کتاب و کتابخانه ها کرده است، گفت: با توجه به مصیبت وارد شده به مردم عزیز کرمانشاه و برای یاری رساندن به مردم مناطق زلزله زده، مراسمی که در استان های کشور به مناسبت بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار می شود با صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های اجرایی خواهد بود و مبالغ صرفه جویی شده به مناطق زلزله زده اختصاص خواهد یافت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: