کد خبر: 31708
تاریخ انتشار: شنبه, 27 آبان 1396 - 11:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه مجازی کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع امام رضا (ع)

منبع : لیزنا
 فهرستی از آثار موجود در کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع حضرت امام رضا(ع) نمایشگاه مجازی در معرض بازدید قرار دارد.
نمایشگاه مجازی کتابخانه‌های عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  با موضوع امام رضا (ع)

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت امور کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حمایت از آثار تولید شده در حوزه تربیتی با الگو اسلامی و منابع اهل بیت را به عنوان یکی از اصلی ترین رویکردهای این مدیریت در تهیه منابع کتابخانه‌ای می‌داند.

در این نمایشگاه مجازی فهرستی از آثار موجود در کتابخانه های این سازمان با موضوع حضرت امام رضا(ع)، با توجه به سیاست سازمان در یکپارچه سازی خدمات کتابخانه ها در دسترس قرار گرفته است و تمامی اعضا می‌توانند به این منابع دسترسی پیدا کنند.

فهرست کتاب ها به پیوست موجود است.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دارای 372 کتابخانه در سطح مناطق شهر می باشد که اطلاعات کتابخانه ها از طریق پورتال امور کتابخانه های به آدرس www.tlib.ir  قابل دسترسی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: