کد خبر: 31732
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آبان 1396 - 09:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 اجرای طرح قلک کتاب در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب در خراسان رضوی

منبع : لیزنا
همزمان با هفته کتاب  برنامه های متنوعی از جمله طرح قلک کتاب در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی اجرا می شود.
 اجرای طرح قلک کتاب در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب در خراسان رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، همزمان با هفته کتاب  برنامه های متنوعی از جمله طرح قلک کتاب در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی اجرا می شود.

فیضی، مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر گقت: در طرح قلک کتاب اعضا کتابخانه می توانند زیبا ترین جمله ای که در کتاب ها خوانده اند را به انتخاب خودشان در قلکی که بدین منظور آماده شده بیندازند و به زیبا ترین جمله جایزه ای از طرف کتابخانه اهدا خواهد شد.

 به مناسبت فرا رسیدن ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب جهت معرفی اعضا برتر خود و همچنین تشویق دیگر اعضا کتابخانه بنری از اعضا برتر یکسال گذشته خود را چاپ و در درب اصلی کتابخانه نصب کرد.

فیضی مسئول کتابخانه این اقدام را گامی در جهت تشویق دیگر اعضا مخصوصا کودکان و نوجوانان جهت حضور هر جه بیشتر به کتابخانه عنوان کرد.

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب در راستای تشویق از شرکت کننده گان در مسابقه نقاشی هفتمین دوره جشنواره رضوی ضمن دعوت از مهد کودک دنیای فسقلی ها کتاب، لوح تقدیری با امضا دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور جناب آقای مختار پور را به تمامی کودکانی که در این مسابقات نقاشی شرکت کرده بودند اهدا کرد.

 

فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود: طی این مراسم ضمن تقدیر از مهدکودک دنیای فسقلی ها، به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب مسابقه نقاشی بدین مضمون نیز برگزار شد. که در پایان ضمن پذیرایی از بچه های مهد کودک بخش کودک کتابخانه نیز به آنها معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: