کد خبر: 31789
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آبان 1396 - 16:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بیش از ۲۰۰ مراسم رونمایی کتاب در کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد

منبع : لیزنا
 هم‌زمان با هفته گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میزبان ۲۰۳ مراسم رونمایی کتاب در کتابخانه‌های سراسر کشور بود.
بیش از ۲۰۰ مراسم رونمایی کتاب در کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  پرتال اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، کتابخانه های سراسر کشور میزبان ۲۰۳ مراسم رونمایی کتاب بودند.

رونمایی کتاب بخش قابل‌توجه و پرمخاطبی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی را تشکیل می‌دهد که شامل برگزاری ۲ مراسم رونمایی در آذربایجان شرقی، ۱ رونمایی در آذربایجان غربی، ۲ رونمایی در اردبیل، ۲۲ رونمایی در اصفهان، ۲ رونمایی در البرز، ۱ رونمایی در ایلام، ۴ رونمایی در بوشهر، ۳ رونمایی در تهران، ۱ رونمایی در چهارمحال و بختیاری، ۱۱ رونمایی در خراسان جنوبی، ۳ رونمایی در خراسان رضوی، ۴ رونمایی در خراسان شمالی، ۱۵ رونمایی درخواستان، ۳ رونمایی در سمنان، ۴ رونمایی در سیستان و بلوچستان، ۳۴ رونمایی در فارس، ۸ رونمایی در قزوین، ۷ رونمایی در قم، ۴ رونمایی در کردستان، ۹ رونمایی در کرمان، ۶ رونمایی در کرمانشاه، ۳ رونمایی در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۲ رونمایی در گلستان، ۹ رونمایی در گیلان، ۱ رونمایی در لرستان، ۱۰ رونمایی در مازندران، ۵ رونمایی در مرکزی، ۲ رونمایی در هرمزگان، ۱۴ رونمایی در همدان و ۲ رونمایی در یزد و درمجموع ۲۰۴ مراسم رونمایی بود.

 

گفتنی است؛ نهاد کتابخانه‌های عمومی با تلاش کتابداران سراسر کشور و برگزاری بیش از ۹ هزار برنامه فرهنگی به استقبال ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار رفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: