کد خبر: 31793
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آبان 1396 - 16:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رئیس شورای اسلامی شهر زنجاناز کتابخانه عمومی موسوی بازدید کرد

منبع : لیزنا
 احمد نصیری در بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی سیدافضل موسوی زنجان، ضمن تبریک روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»، بر نقش مؤثر کتابداران کتابخانه‌های عمومی در ترویج فرهنگ کتابخوانی تأکید کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجاناز کتابخانه عمومی موسوی بازدید کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان، احمد نصیری رئیس و مسعود مرادخانی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر زنجان روز چهارشنبه بیست و چهارم آبان‌ماه همزمان با روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی سیدافضل موسوی زنجان، با اهدای گل، این روز را به کتابداران این کتابخانه تبریک گفتند.

احمد نصیری در حاشیه این بازدید بیان کرد: وضعیت خوب کتابخانه‌های عمومی استان، نشانگر همت و تلاش بی‌شائبه  کتابداران و مسؤلان در اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان است. کتابداران کتابخانه‌های عمومی نقش مؤثری در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند.

نصیری در ادامه با اشاره به به همکاری مطلوب شهرداری زنجان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های فرهنگی همواره از دغدغه‌های شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان بوده است.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های مورد نیاز با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر راهکارهای همکاری مشترک با کتابخانه های عمومی بررسی خواهد شد.

امیرعلی نیک‌بخش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی زنجان نیز در این بازدید با اشاره به اهم برنامه‌های کتابخانه های عمومی در ایام گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» از همکاری خوب شورای شهر و شهرداری زنجان با کتابخانه‌های عمومی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص فعالیت‌های فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است نصب تندیس ویژه کتاب و نامگذاری یکی از میادین و خیابان‌های شهر به نام کتاب و همکاری شهرداری در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کتابخانه‌ها در سطح شهر از جمله مباحث مطرح شده در نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان زنجان با مسئولین و کتابداران کتابخانه‌های عمومی زنجان بود که پس از این بازدید برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: