کد خبر: 31930
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 آذر 1396 - 08:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل پژوهش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از سیستان و بلوچستان

منبع : لیزنا
 مدیرکل پژوهش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در زاهدان گفت: حل مسئله، جدی‌ترین دغدغه پژوهش است و کارهای پژوهشی باید بومی‌سازی شود.
دیدار مدیرکل پژوهش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از سیستان و بلوچستان

 به گزارش لیزنا بر اساس روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، محمد جوهرچی مدیرکل پژوهش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در جلسه شورای پژوهشی کتابخانه‌های عمومی استان گفت: حل مسئله، جدی‌ترین دغدغه پژوهش است.

 وی با اشاره به محدودیت‌ منابع مالی افزود: کارهای پژوهشی باید بومی‌سازی شود؛ زیرا مشکلات و نقاط قوت هر منطقه با دیگری فرق دارد

 وی با تأکید بر اهمیت پژوهش در شناسایی و رفع کاستی‌ها افزود: برنامه‌ریزی مناسب برای اولویت‌بندی طرح‌های پژوهشی از مهم‌ترین روش‌های حل مشکلات و رسیدن به توسعه است.

 جوهرچی با اشاره به تخصیص بودجه‌ای ویژه از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به طرح‌های پژوهشی از راه‌اندازی و ثبت انجمن علمی کتابداری خبر داد و خواستار برگزاری جلسات فکر و اندیشه با حضور اساتید دانشگاه در بخش کتابخانه‌های عمومی شد.

 مدیرکل پژوهش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آینده‌پژوهی کتابخانه‌های عمومی، برنامه‌های راهبردی نهاد کتابخانه‌های عمومی و مطالعات کاربران کتابخانه‌های عمومی را از مهم‌ترین عناوین پیشنهادی برای اولویت‌های پژوهشی دانست و افزود: طرح پژوهشی سبد خدمت کتابخانه‌های عمومی و طرح استانداردسازی نظام آمار و پژوهش در حال حاضر با مشارکت دانشگاه تهران در حال اجرا است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: