مدیریت کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری منتشر کرد
عناوین کتاب‌های مرتبط با حضرت محمد(ص) در کتابخانه‌های شهرداری تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ يكي از مهم‌ترين روش‌های تربيتی، روش الگويي است، تأثير شخصيت الگو در شكل‌گيری رفتار و منش تربيت شونده به مراتب بيشتر از موارد ديگر است. اسلام نيز به اين روش اهميّت زيادی داده است. بی‌تردید یکی از دلایل مهم و تأثیرگذار گسترش فرهنگ، زندگی وجود نازنین نبی اکرم است.

از بهترین راه‌های دسترسی شهروندان به آشنایی با این موضوع، مطالعه کتاب‌های موجود در این زمینه است و استقبال جامعه مخاطب از این کتاب‌ها و تیراژ بی‌سابقه برخی از آثار تا بیش از یکصد بار تجدید چاپ نشان دهنده میزان علاقه‌مندی به این حوزه و ظرفیت‌های موجود در میان مخاطبان آن است.

مدیریت امور کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حمایت از آثار تولید شده در حوزه تربیتی با الگو اسلامی و منابع اهل بیت را به عنوان یکی از اصلی‌ترین رویکردهای این مدیریت در تهیه منابع کتابخانه‌ای می‌داند. از این‌رو فهرستی از آثار موجود در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع حضرت محمد (ص) منتشر می‌شود. با توجه به سیاست سازمان در یکپارچه سازی خدمات کتابخانه ها تمامی اعضا می‌توانند به این منابع  از طریق پورتال شبکه یکپارچه کتابخانه‌ای دسترسی پیدا کنند.

فهرست کتاب‌ها از اینجا قابل دسترسی است.