کد خبر: 32052
تاریخ انتشار: شنبه, 18 آذر 1396 - 09:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست شعرخوانی برای اعضای کودک کتابخانه عمومی امام رضا (ع) بجنورد خراسان شمالی

منبع : لیزنا
نخستین نشست «شعرخوانی برای کودکان» هم‌زمان با گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در کتابخانه عمومی امام رضا (ع) بجنورد برگزار شد.
نشست شعرخوانی برای اعضای کودک کتابخانه عمومی امام رضا (ع) بجنورد خراسان شمالی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، میثم مهرنیا کتابدار کتابخانه عمومی امام رضا (ع) دراین‌باره گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نخستین نشست «شعرخوانی برای کودکان» با حضور کودکان و مربیان مهدکودک «راه رشد» در بخش مرجع کتابخانه عمومی امام رضا (ع) برگزار شد.

مهرنیا افزود: در این نشست صمیمی کتاب «ابر اومد، باد اومد»، به قلم افسانه شعبان نژاد و تصویرگری سارا ایروانی، بلندخوانی شد و کودکان در خوانش اشعار مشارکت کردند.

مهرنیا عنوان کرد: طی هماهنگی انجام شده توسط کتابخانه عمومی امام رضا (ع)   و تعدادی از مهدکودک‌های شهر بجنورد،  مقرر شد جلسات قصه‌خوانی هفتگی با مشارکت کودکان در این کتابخانه برگزار شود.

وی افزود: مقطع پیش‌دبستانی مهم‌ترین مرحله برای آشنایی و علاقه‌مندی با کتاب است و بهتر است بیشترین سرمایه‌گذاری در زمینه کتاب و کتابخوانی در این مقطع صورت گیرد.

کتابدار کتابخانه عمومی امام رضا (ع) ادامه داد: دعوت از استاد فرهادی نویسنده و یکی از فعالان ترویج شاهنامه‌خوانی به کتابخانه، بخش دیگری از برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی بود.

 

این کتابدار ادامه داد: فرهادی در این بازدید بر اهمیت ترویج شاهنامه‌خوانی در مهدکودک‌ها و مدارس تأکید کرد و تجهیز کتابخانه‌های کودک به داستان‌های شاهنامه را اتفاقی مبارک و هوشمندانه دانست.

 

وی افزود: استاد فرهادی در این دیدار ضمن دعوت از مسئولان برای گسترش فرهنگ شاهنامه‌خوانی و مطالعه، همچنین اهدای یکی از آثار تألیفی خود با عنوان «اسطوره» به کتابخانه برای همکاری در زمینه شاهنامه پژوهی و ترویج شاهنامه‌خوانی، ابراز آمادگی کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: