کد خبر: 32054
تاریخ انتشار: شنبه, 18 آذر 1396 - 09:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه علامه محمدتقی ایوانکی استان سمنان میزبان دانش آموزان مدرسه مالک اشتر شد

منبع : لیزنا
  در راستای ترویج فرهنگ مطالعه کتابخانه علامه محمدتقی ایوانکی شهرستان گرمسار میزبان دانش آموزان پایه ششم مدرسه مالک اشتر شد.
کتابخانه علامه محمدتقی ایوانکی استان سمنان میزبان دانش آموزان مدرسه مالک اشتر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سمنان، مسئول کتابخانه علامه محمدتقی ایوانکی با اشاره به این مطلب که دانش آموزان باید  غیر از کتاب های های درسی ، مطالعه آزاد هم داشته باشند از دانش آموزان خواست کتابهایی را که متناسب با شرایط سنی  آنها است مطالعه کنند.

سمیه پازوکی با اشاره به این مطلب که مطالعه موجب پیشرفت افراد می شود بیان داشت: مطالعه نه تنها به انسال آرامش می دهد بلکه  موجب خلاقیت ذهن انسان می شود.

 

شایان ذکر است دانش آموزان در این بازدید کتاب مورد علاقه خود را مطالعه و به دوستان دیگر معرفی کردند،و همچنین مسئول کتابخانه  کتاب های علوم ترسناک، قصه ما مثل شد، دایره المعارف ها و قصه هایی برای پسران را برای دانش آموزان معرفی کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: