کد خبر: 32081
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 آذر 1396 - 21:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و توزیع بسته‌های کتاب و لوازم‌التحریر

منبع : لیزنا
جمعی از کارکنان و کتابداران اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه با حضور در روستاهای مناطق زلزله‌زده شهرستان ثلاث باباجانی، ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به توزیع بیش از ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کتاب در بین دانش آموزان این مناطق اقدام کردند.
برگزاری برنامه‌های فرهنگی و توزیع بسته‌های کتاب و لوازم‌التحریر

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، به مناسبت هفته وحدت، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از کارکنان و کتابداران کرمانشاه روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه، ضمن حضور در روستاهای مناطق زلزله‌زده شهرستان ثلاث باباجانی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، بیش از ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کتاب بین دانش آموزان این مناطق توزیع کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه دراین‌باره گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در اولین روزهای وقوع زلزله دردناک مناطق سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی همپای دیگر ارگان‌ها و مردم در این مناطق حضور یافت.

معصومه حسنی خونسار با اشاره به لغو جشن هفته کتاب استان در سال جاری به‌منظور همدردی با مردم شریف کرمانشاه و کمک‌رسانی به مردم این منطقه افزود: چندین محموله از کمک‌های نهاد، اداره کل‌های استان‌های مجاور مانند کردستان و کمک‌های کارکنان و کتابداران این استان نیز به این مناطق ارسال شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه حضور مدیرکل مجلس و امور استان‌ها، مدیرکل حراست، سرپرست اداره کل عمرانی و همچنین معاون اداری و مالی و معاون روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این مناطق را نشان از توجه دبیرکل نهاد به وضعیت مردم، کتابداران و کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه دانست.

وی عنوان کرد: برنامه «دوباره با کتاب» نیز باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در هفته وحدت به همت کارکنان اداره کل و کتابداران شهرستان‌های پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود و کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری برنامه‌های متنوعی مانند قصه‌گویی، بلند خوانی و جمع‌خوانی، کاردستی و نقاشی، طرح چیستان و معما، شعرخوانی بچه‌ها و بازی‌های گروهی و شاد مثل طناب‌کشی، بازی صندلی، بازی باد کردن بادکنک، عمو زنجیرباف و... بخشی از این برنامه‌ها بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه با اشاره به آسیب‌دیدگی کتابخانه‌های عمومی استان در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و قصر شیرین، عنوان کرد: این اداره کل با ارسال کتابخانه‌های سیار به این مناطق، ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرهای زلزله‌زده را ادامه می‌دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: