کد خبر: 32083
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 آذر 1396 - 21:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید نماینده تبریز از کتابخانه سردرود

منبع : لیزنا
زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از کتابخانه عمومی شهید حمید باکری سردرود بازدید کرد.
بازدید نماینده تبریز از کتابخانه سردرود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، هم‌زمان با هفته وحدت زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس و اعضای شورای شهر سردرود از بخش‌های مختلف کتابخانه در حال بازسازی شهید حمید باکری بازدید کردند.

در این بازدید که در حاشیه جلسه شورای اداری شهر سردرود انجام شد، جواد حیدرزاده، مسئول کتابخانه ضمن معرفی بخش‌های مختلف کتابخانه و روند توسعه این بخش‌ها اظهار داشت: برای توسعه کتابخانه تاکنون مبلغ زیادی از طریق کمک‌های خیرین و درآمد نیم درصد هزینه شده و جهت تکمیل این پروژه مبلغ قابل توحه دیگری هم مورد نیاز است.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات  کتابخانه‌ عمومی سردرود، در خصوص شیوه تأمین اعتبار لازم جهت تکمیل کتابخانه در دست احداث و همچنین شاداب سازی فضای آن به بیان مطالبی پرداخت.

در ادامه زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت پیگیری و تکمیل روند بازسازی و توسعه کتابخانه، اظهار داشت: برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم باید بسیجی همگانی صورت گیرد و شایسته است کتابخانه‌های عمومی در مسیر ارائه برنامه‌های مفید به مردم یاری شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: