کد خبر: 32084
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 آذر 1396 - 22:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ستقبال مادران یزدی از کارگاه «آموزش اخلاق و مهرورزی به کودکان»

منبع : لیزنا
کارگاه «آموزش اخلاق و مهرورزی به کودکان» ویژه مادران یزدی با تلاش کتابداران کتابخانه امام علی (ع) یزد، هم‌زمان با میلاد پیامبر اخلاق و مهربانی، حضرت محمد (ص) در این کتابخانه برگزار شد.
ستقبال مادران یزدی از کارگاه «آموزش اخلاق و مهرورزی به کودکان»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، کارگاه «آموزش اخلاق و مهرورزی به کودکان» ویژه مادران یزدی با تلاش کتابداران کتابخانه امام علی (ع) یزد، هم‌زمان با میلاد پیامبر اخلاق و مهربانی، حضرت محمد (ص) در این کتابخانه برگزار شد.

نرگس زارع‌زاده، مربی این کارگاه با اشاره به نقش مهم نهاد خانواده به‌ویژه مادران در تربیت فرزندان گفت: ارتقاء آگاهی و سواد والدین و به‌کارگیری شیوه‌های تربیتی صحیح، آینده روشنی را برای فرزندان جامعه، رقم خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوران زندگی هر فرد، سنین کودکی است و بی‌توجهی به این سنین آسیب‌های جبران‌ناپذیری به شاکله شخصیت افراد وارد می‌کند.

زارع‌زاده در ادامه با معرفی کتاب‌های «خوبی و بدی؛ آشنایی کودکان با رفتارهای خوب و بد» نوشته مهدی وحیدی صدر، مجموعه «رفتارهای خوب» نوشته جناین ایماس و «رفتارهای خوب؛ آشنایی با کارهای پسندیده و نیک»  نوشته محمد قاسمی بر اصول تربیتی و رفتار صحیح با کودکان تأکید کرد.

مربی این دوره آموزشی با اشاره به سیره تربیتی پیامبر اسلام (ص) به‌عنوان مظهر محبت و مهرورزی و الگویی مناسب برای آموزش اخلاق و مهرورزی به کودکان، بهترین راه برای داشتن جامعه، خانواده و نسلی سالم را استفاده از آموزه‌های دینی و الگوبرداری از سیره بزرگان دین و ابراز محبت و توجه به نیازهای عاطفی و مشروع کودکان دانست.

گفتنی است، در حاشیه این کارگاه آموزشی، بخش کودک کتابخانه نیز با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد مانند قصه‌گویی، نقاشی، اجرای نمایش و کاردستی، میزبان فرزندان شرکت‌کنندگان کارگاه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: