کد خبر: 32086
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 آذر 1396 - 22:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چگنی لرستان منصوب شد

منبع : لیزنا
مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چگنی استان لرستان برگزار شد.
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چگنی لرستان منصوب شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چگنی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، فرماندار شهرستان چگنی و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی جهان‌آرا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان هدف از تغییر مناصب در حوزه‌های فرهنگی را افزایش کارایی و بهره‌وری دانست و ابراز امیدواری کرد که با انتصاب سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چگنی شاهد گسترش و ارتقاء سطح فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این شهرستان باشیم.

قدرت الله ترابی نژاد، فرماندار شهرستان چگنی نیز در این مراسم اظهار داشت: واگذاری مناصب موقتی و  قراردادی است مهم کارنامه افراد در زمان تصدی و مسئولیت است که باید مورد رضای خداوند و مردم باشد.

ترابی نژاد با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان را روستائیان تشکیل می‌دهند، گفت: امید است با تکمیل و بهره‌برداری از کتابخانه روستای چم پلک بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان مردم این شهرستان گام‌های مهمی برداریم.

در ادامه این مراسم از زحمات شیر ولی جودکی، رئیس پیشین اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چگنی تقدیر به عمل آمد و فضل‌الله شیخی به‌عنوان سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان منصوب شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: