سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چگنی لرستان منصوب شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چگنی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، فرماندار شهرستان چگنی و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی جهان‌آرا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان هدف از تغییر مناصب در حوزه‌های فرهنگی را افزایش کارایی و بهره‌وری دانست و ابراز امیدواری کرد که با انتصاب سرپرست جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چگنی شاهد گسترش و ارتقاء سطح فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این شهرستان باشیم.

قدرت الله ترابی نژاد، فرماندار شهرستان چگنی نیز در این مراسم اظهار داشت: واگذاری مناصب موقتی و  قراردادی است مهم کارنامه افراد در زمان تصدی و مسئولیت است که باید مورد رضای خداوند و مردم باشد.

ترابی نژاد با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان را روستائیان تشکیل می‌دهند، گفت: امید است با تکمیل و بهره‌برداری از کتابخانه روستای چم پلک بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان مردم این شهرستان گام‌های مهمی برداریم.

در ادامه این مراسم از زحمات شیر ولی جودکی، رئیس پیشین اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چگنی تقدیر به عمل آمد و فضل‌الله شیخی به‌عنوان سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان منصوب شد.