کد خبر: 32091
تاریخ انتشار: یکشنبه, 19 آذر 1396 - 22:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار نماینده ناجا در سیستان و بلوچستان و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی زاهدان 

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زاهدان در دیدار با نماینده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امنیت پایدار در جامعه با کتابخوانی و افزایش آگاهی مردم به دست می‌آید.
دیدار نماینده ناجا در سیستان و بلوچستان و رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی زاهدان 

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، سرگرد علیرضا پورزمانی نماینده نیروی انتظامی استان در این جلسه با اشاره به لزوم برقراری امنیت در جامعه گفت: نیروی انتظامی استان آمادگی دارد با استقرار یگان‌های گشتی در کتابخانه‌های عمومی در راستای امنیت بیشتر این اماکن عمومی، اقدام کند.

وی با استقبال از ایجاد کتابخانه مشارکتی نهاد کتابخانه‌های عمومی و نیروی انتظامی استان گفت: به‌زودی محل متناسب با استانداردهای نهاد کتابخانه‌ها را به‌منظور راه‌اندازی کتابخانه، معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهدای بیش از ۱۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان، گفت: این کتاب‌ها، شامل عناوینی مرتبط با موضوع حقوق شهروندی است که در در روزهای آتی از انتشارات ناجا به کتابخانه‌های عمومی زاهدان اهدا خواهد شد.

پورزمانی همچنین از آمادگی ناجا برای ارسال محتویات آموزشی در قالب لوح فشرده و برگزاری کلاس‌های مرتبط در کتابخانه‌های عمومی استان، خبر داد.

در ادامه، جواد محمدی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زاهدان در دیدار با نماینده ناجا در استان گفت: برای ایجاد امنیت در جامعه باید سطح آگاهی مردم را افزایش داد.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و نیروی انتظامی گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زاهدان آمادگی دارد، ضمن انجام اقدامات لازم برای ایجاد کتابخانه مشارکتی، امکان تأمین منابع و عضویت رایگان کارکنان ناجا و خانواده‌هایشان در کتابخانه‌های عمومی را فراهم کند.

محمدی گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی با استفاده از منابع موردنظر ناجا، ارسال پوسترهای معرفی کتاب و برگزاری جلسات نقد کتاب و نشست‌های کتابخوانی در یگان‌های نیروی انتظامی، پیش‌بینی تمهیدات لازم برای غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی با استفاده از کتاب‌ها و نشریات اهدایی ناجا و آموزش کتابداران کتابخانه‌های مشارکتی نیروی انتظامی را از مهم‌ترین تعهدات نهاد کتابخانه‌های عمومی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: