کد خبر: 32165
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 آذر 1396 - 09:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«من یک نویسنده ام» در کتابخانه پرتو

منبع : لیزنا
 کتابخانه پرتو ویژه برنامه «من یک نویسنده ام» را با حضور نویسنده کتاب کودک و نوجوان محمدرضا یوسفی دوشنبه 27 آذر برگزار می کند.
«من یک نویسنده ام» در کتابخانه پرتو

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22، در این برنامه کودکان با نویسندگان کتابهای درسی آشنا می شوند .این برنامه در دبستان بهار پروانه ها برگزار میشود .

 

محمدرضا یوسفی زاده ۱۳۳۲، (همدان) نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودکان و نوجوانان اهل ایران است اولین اثر داستانی او سال تحویل شد بود که در سال ۱۳۵۷ منتشر شد. وی علاوه بر داستان نویسی برای کودکان و نوجوانان، به نمایش نامه نویسی و فیلم نامه نویسی نیز مشغول است اما فعالیت های اصلی او نویسندگی برای کودکان است. به گفته ی خودش تا کنون بیش از دویست اثر عمدتاً داستانی برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده است. کتابخانه پرتو به نشانی : بلوار گل‌ها، بالاتر از میدان اتریش، بوستان نسترن، و تلفن 44763292 پاسخگوی علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی ست.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: