کتابداران برگزیده کتابخانه‌های عمومی نیشابور تقدیر شدند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، از کتابداران برگزیده کشوری کتابخانه‌های عمومی نیشابور تقدیر کرد.

مقدم پاشا سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور با اعلام این خبر گفت: جهت تکریم مقام والای کتاب، کتابخوانی، مطالعه، همچنین تقدیر از زحمات کتابداران پرتلاش نیشابوری، سرهنگ حصاری مسئول دفتر هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با همراهی جمعی از چهره‌های فرهنگی شهرستان نیشابور، ضمن بازدید از کتابخانه شریعتی از کتابداران برگزیده این شهرستان تقدیر کرد.

وی افزود: این کتابداران توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انتخاب شده‌اند و پیش از این در مراسم گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در تالار وحدت از آنان تقدیر شده بود.

مقدم پاشا افزود: حضور نمایندگان مجلس و چهره‌های متعهد فرهنگی و دلسوز شهرستان در کتابخانه‌های عمومی، مایه دلگرمی کتابداران است و در معرفی کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی کشور به مردم نقش پررنگی دارد.

 

وی افزود: امیدواریم با رشد و اعتلای کتابخانه‌های عمومی، حضور پرشور علاقه‌مندان به کتاب در کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی با همراهی و مشارکت همه مسئولان افزایش یابد و ثمرات آن در جامعه، فراگیر شود.