کد خبر: 32407
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 دی 1396 - 14:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 انجمن کتابخانه های عمومی خوشابخراسان رضوی برگزار شد

منبع : لیزنا
فرماندار خوشاب در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: نیازمند حرکتی اجتماعی و جهادی در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی هستیم
 انجمن کتابخانه های عمومی خوشابخراسان رضوی برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خوشاب با حضور فرماندار و دیگر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

 حسن ابارشی فرماندار شهرستان، ضمن خیرمقدم و عرض تبریک میلاد حضرت مسیح و امام حسن عسکری (ع) به بیان تاثیر مطالعه و کتابخوانی و ارتباط آن با کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: اجتماعی کردن فرهنگ کتابخوانی یکی از الزمات مهم ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه  است و باید گسترش این امر مهم در سطح جامعه به ویژه برای خیرین بدرستی تبیین شود و حرکتی اجتماعی و مردمی برای افزایش مشارکت عمومی در حوزه کتابخوانی پدید آید.

 

ابارشی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: نیازمند حرکتی اجتماعی و جهادی در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی هستیم و همچنین باید نشست ها و جلساتی با حضور روحانیون و مسولان با خیرین برگزار شود تا از اهمیت ورود به سرمایه گذاری در موضوع فرهنگ بویژه مطالعه و کتابخوانی آگاه شوند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: