کد خبر: 32409
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 دی 1396 - 17:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور کتابدار ایلامی در مناطق آسیب‌دیده سرپل ذهاب

منبع : لیزنا
هدی زارعی، کتابدار کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع)، باهدف افزایش روحیه و ایجاد نشاط در کودکان مناطق زلزله‌زده در سرپل ذهاب حضور یافت.
حضور کتابدار ایلامی در مناطق آسیب‌دیده سرپل ذهاب

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، هدی زارعی، کتابدار کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع)، باهدف افزایش روحیه و ایجاد نشاط در کودکان مناطق زلزله‌زده در سرپل ذهاب حضور یافت.

 زارعی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام درباره این اقدام گفت: در مناطق زلزله‌زده با استقبال گرم کودکان و خانواده‌ها مواجه شدم و با حضور در چادرها و دعوت از کودکان برای مشارکت در بازی‌ها و فعالیت‌های کتاب محور، سعی کردم ضمن رفع بخشی از اضطراب موجود، آنان را سرگرم کنم.

وی گفت: در ادامه به‌منظور گسترش شادابی و نشاط با ایجاد فضایی ویژه کودک و نوجوان، برنامه‌هایی مانند نشست قصه‌گویی، اهداء کتاب و... برای کودکان برگزار شد.

 کتابدار کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع) افزود: برگزاری کارگاه آموزش و مسابقه نقاشی یکی از دیگر برنامه‌های این روز بود.

 وی گفت: به همت مسئول کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع) نمایشگاهی از نقاشی‌های برگزیده این کارگاه در کتابخانه برگزار شد.

 زارعی با اشاره به برگزاری کارگاه کاردستی برای کودکان این مناطق، گفت: برگزاری نشست قصه‌گویی و جمع‌خوانی کتاب نیز از دیگر برنامه‌های ما در این مناطق بود که کودکان زیادی را جذب کرد.

 زارعی گفت: اهدای اسباب‌بازی، کتاب و لباس گرم به شرکت‌کنندگان، بخش پایانی این فعالیت‌ها بود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: