کد خبر: 32495
تاریخ انتشار: جمعه, 15 دی 1396 - 21:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دومین کارگاه آموزشی مسئولان مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد

منبع : لیزنا
مسئولان مالی ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با حضور در کارگاه ۲ روزه‌ای با مسائل مالی، سامانه‌های جدید و مباحث جاری حسابداری آشنا شده و نحوه استفاده از ابزارها و روش‌های جدید، را آموزش دیدند.
دومین کارگاه آموزشی مسئولان مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دومین کارگاه آموزشی مسئولان مالی ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با محوریت آشنایی با مباحث مالی و سامانه‌های جدید، چهارشنبه ۱۳ دی ماه، با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اسماعیل شفاعی، معاون امور مالی و اداری نهاد، اعظم رشیدی، ذیحساب و مدیرکل امور مالی نهاد، زهرا ترکی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی نهاد، سیما قربانی، مدیرکل بودجه و تشکیلات نهاد و همچنین جمعی از مسئولان مالی ادارات کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها، در سالن کنفرانس هتل باباطاهر تهران برگزار شد.

در این نشست اسماعیل شفاعی، معاون امور مالی و اداری نهاد طی سخنان کوتاهی درباره ضرورت برگزاری این کارگاه آموزشی عنوان کرد: با توجه به لزوم فراگیری آخرین دستورالعمل‌ها و رویه‌های جاری در حسابداری و همچنین لزوم ایجاد وحدت رویه در استان‌ها جهت پشتیبانی کمی و کیفی فعالیت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میزبان برگزاری دومین کارگاه آموزشی برای مسئولان مالی نهاد هستیم.

وی ادامه داد: در این کارگاه ۲ روزه (۱۲ و ۱۳ دی ماه) مسئولان مالی، تئوری‌ها مباحث جاری حسابداری (از جمله بحث و بررسی استانداردهای حسابداری در بخش عمومی و همچنین دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی امور اقتصادی و دارایی و به طور ویژه آشنایی مسئولان استان‌ها با ابزارها و روش‌های جدید حسابداری تعهدی و نرم‌افزار توازن) را آموزش دیدند.

لازم به ذکر است اولین کارگاه آموزشی مسئولان مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از ۲۱ مهر لغایت ۶ آبان‌ماه سال ۱۳۹۴ با سرفصل‌هایی چون آشنایی با سامانه حسابداری جدید، نحوه استفاده از این سامانه، تعریف کدینگ توسط مسئولین مالی و تکمیل آنها، صدور سند حقوق هر استان با دریافت تنخواه از ذیحساب ستاد، آموزش حسابداری تعهدی، دارایی‌های تملک سرمایه‌ای برگزار شده بود.

کتابدار
|
Iran
|
1396/10/16 - 12:36
0
1
اقای مختارپور و شفاعی
باسلام
قرار بود از اول سال رتبه و طبقه کتابداران مناطق کمتر توسعه یافته اجرا بشه سال تموم شد و خبری نشد
کتابدار واقع بین
|
Iran
|
1396/10/16 - 10:02
0
0
با سلا
لطفا لیزنا را با پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور اشباه نگیرید. خبرهای مرتبط بیشتری وجود دارند
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: