کد خبر: 32531
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 دی 1396 - 15:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

منصور کوهی رستمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان شد

منبع : لیزنا
 منصور کوهی رستمی در حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب شد.
منصور کوهی رستمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طی حکمی از سوی علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دکتر منصور کوهی رستمی به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب شد.

متن حکم دبیرکل نهاد به شرح زیر است:

«جناب آقای منصور کوهی رستمی

با سلام

پیرو ابلاغ شماره ۲۹۲۰۹/۱۱ ک ن مورخ ۹۶/۶/۱ نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جنابعالی در عرصه فرهنگی و با توجه به تصویب کمیته انتصاب مدیران کل مورخ ۹۵/۱۰/۲۰، به موجب این حکم به‌عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باری تعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه‌ کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

و من الله توفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور»

 

منصور کوهی رستمی فارغ التحصیل رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در مقطع دکترای دانشگاه شهید چمران اهواز است و دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را نیز در همین دانشگاه به پایان رسانده است.

 

رستمی از سال ۸۹ در نهاد کتابخانه های عمومی کشور مشغول به کار شده و تا پیش از این سرپرستی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان را بر عهده داشته و دیگر سوابق وی، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان، معاون اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز، عضو هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی خوزستان، مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی شهرستان اهواز و... است.

علوی
|
Iran
|
1396/10/28 - 08:45
5
9
به اقای رستمی عزیز تبریک میگم فطعا فصل تازه ای در کتابخانه های عمومی استان گشوده خواهد شد‌ و تشکر ویژه از اقای مختارپور که بلاخره در مقابل فشارهای سیاسیون مقاومت کردند.
محمدرضا شکاری
|
Iran
|
1396/10/24 - 09:16
8
19
ضمن عرض تبریک و شادباش فراوان خدمت جناب آقای دکتر کوهی رستمی و جامعه ی کتابداری و کتابداران و مدیران کتابخانه های عمومی استان خوزستان، این انتصاب بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی های برجسته ی ایشان در سالهای خدمتشان در استان خوزستان است. از در گاه ایزد منان توفیق خدمتی سرشار از شور و نشاط در سایه توجهات باری تعالی، و در جهت رشد و شکوفایی کتابخانه های عمومی که میتواند اعتلای میهن مان ایران را در پی داشته باشد، مسألت دارم.
کتابدار خوشحال اهواز
|
Iran
|
1396/10/23 - 20:12
8
18
با سلام
خبر بسیار خوش حال کننده ای بود. بلاخره در استان خوزستان فردی از جنش خودمان بر مسند نشسته است و این با همت آقای مختار پور به ثمر نشست. ضمن تبریک صمیمانه به آقای دکتر رستمی کسی که با تلاشش به اینجا رسید نه لابی و زد و بند سیاسی. و همچنین تشکر ویژه از آقای مختارپور که جلوی زیادخواهی عده ای جانانه ایستادند. تا اخرین توان برای سرافرازی هر دو عزیز تلاش می کنیم.
کتابدار
|
Iran
|
1396/10/23 - 16:52
9
24
جناب آقای مختارپور سلام : ای کاش زودتر مدیرکل استان مرکزی را هم انتصاب می فرمودید فردی خبره و تحصیل کرده در زمینه کتابداری دارای تجربه کافی در مدیریت ، ما کتابداران استان مرکزی همچنان منتظر انتخاب شایسته جنابعالی هستیم
کتابدار
|
Iran
|
1396/10/19 - 23:09
8
31
جناب اقای دکتر رستمی عزیز. انتصاب شایسته و به جای حضرتعالی را به شما و مجموعه کتابداران استان شادباش عرض کرده از صمیم قلب برای شما آرزوی توفیق روز افزون دارم. قطعا با تجربه، پشتکار و تخصصی که در شما سراغ داریم شاهد شکوفایی هرچه بهتر کتابخانه های عمومی استانمان خواهیم بود.
پاسخ ها
ملک محمدی * جهاد دانشگاهی خوزستان
| United Kingdom |
1396/10/21 - 11:21
جناب آقای دکتر کوهی رستمی

با سلام
احتراما انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان ، تداوم تعالی و توفیق ، سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .
محسن زین العابدینی
|
Iran
|
1396/10/19 - 16:48
9
24
تجربه نشان داده که حضور کتابدارن متخصص و صاحب نظر می تواند نه تنها در استان و شهر خودشان که در کل برای همه کتابخانه های عمومی کشور اثربخش باشد. به ویژه که فردی مانند آقای دکتر رستمی هم دانش لازم و هم تجربه کافی و هم انگیزه ارزش افزایی به کتابخانه ها را دارند.
با امید تکرار این انتخاب های مناسب و تبریک به آقای دکتر رستمی و همکاران کتابخانه های عمومی خوزستان.
پاسخ ها
مختار
| Iran |
1396/10/20 - 10:10
باور بفرمایید چنین نیست هستند بسیاری از هم رشته ای ها ما که توانایی لازم را ندارند و سبب عدم موفقیت مجموعه ها میشوند، بدون شک دکتر رستمی از خوبان و اگاهان رشته ماست.
آرزوی موفقیت برای جامعه کتابداری ایران
خوزستان سرافراز
|
Iran
|
1396/10/19 - 16:16
9
21
با سلام خدمت همه عزیزان؛
یکی از مهمترین دستاوردهای که می توان در یک سازمان به آن رسید وجود نیروهای جوان، کارآمد و متخصص با رشته شغلی و برپایه مبانی علمی و تجربی است.
جناب آقای مختارپور با این اقدام مثبت نشان داد که توجه به درون که از صحبت های ایشان است نمود عینی پیدا کرده و ما به جامعه کتابداری و اجتماعی فرهنگی و بخاطر این انتخاب درست تشکر می کنیم و از ایشان می خواهیم در راه ترقی برنامه های نهاد در کنار خوزستان باشند. من به نوبه خودم و بعنوان یک تحصیلکرده علم اطلاعات بر خودم واجب می دانم که امید در خوزستان دمیده شد و قطعا بهترین انتخاب و بهترین بالندگی در خوزستان رقم خواهد خورد. با این انتخاب خوزستان در بحث کتاب صاحب آن شد که ب دور از فضاهای سیاسی و تنش زا امور تخصصی خود را پیش ببرد. ممنونم از اقای مختارپور بخاطر این مهم و خواستار حمایت از آقای منصور کوهی رستمی هستیم.
فرامرزی بابادی
|
United Kingdom
|
1396/10/19 - 15:04
10
27
سلام ودرودبه آقای دکترکوهی رستمی عزیزو تبریک فراوان به کتابداران فهیم خوزستان.انتصاب ایشان بیانگرتعهد،لیاقت وتوانمندیهای برجسته ایشان درطول سالهای خدمتشان درنهادکتابخانه هاونقطه عطف بزرگی درجهت اعتلا،رشدو شکوفائی فرهنگ کتاب وکتابخوانی و عرصه کتابداری استان خواهدبودانشاالله.به امیدآن روز
عباس حسین زاده بندقیری
|
Iran
|
1396/10/19 - 10:37
8
24
جناب آقای دکتر رستمی
دوست و همکار گرامی؛
اینجانب به نوبه خود انتصاب حضرتعالی به مدیرکلی کتابخانه های عمومی استان خوزستان را از صمیم قلب تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای شما توفیق و موفقیت در زمینه اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی را خواستارم.
کتابدار
|
Iran
|
1396/10/19 - 08:53
9
29
جناب اقای دکتر رستمی
باسلام و عرض ادب انتصاب بجا و شایسته شما را صمیمانه تبریک عرض میکنم امیدوارم که افراد تحصیلکرده (ارشد و دکترا) در سیستم مدیریتی نهاد به حق خود برسند که تا الان اینطور نبوده است
پیام دکتر فرج پهلو
|
Iran
|
1396/10/18 - 23:13
8
28
با سلام به همه عزیزان

به سهم خودم این انتخاب و انتصاب بجا را به آقای دکتر کوهی رستمی و همکاران نهاد کتابخانه های عمومی کشور و به ویژه خوزستان شادباش گفته و از خداوند بزرگ موفقیت هرچه بیشتر آقای رستمی و اعتلای جامعه کتابداری کشور و استان را مسئلت دارم. همچنین جا دارد از جناب آقای مختارپور ریاست محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای این حسن انتخاب و انتصاب قدردانی و تشکر کرد. تردیدی نیست که آقای رستمی به عنوان یکی از اعضای خانواده کتابداری و اطلاع رسانی ایران مسئولیت سنگینی دارند که قطعاً به آن واقفند و نیز عنایت دارند که اکنون مطالبات از ایشان نیز به مراتب بیش از گذشته است ـ هرچند بی تردید ایشان به یاری خدا خواهند توانست از عهده این مسئولیتها بر آیند. ضمنا ناگفته پیداست که جامعه کتابداری و به ویژه همکاران بلافصل ایشان نیز وظیفه مند هستند در این مسئولیت سنگین یاریگر ایشان باشند تا انشاءالله نتایج ارزشمندی نیز از عملکرد همگی عزیزان حاصل شود.

عبدالحسین فرج پهلو
استاد گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید چمران
و رئیس گروه برنامه ریزی و گسترش علم اطلاعات و دانش شناسی
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
کتابداران خوزستانی
|
Iran
|
1396/10/18 - 22:22
9
30
خبر مسرت بخشی بوده برای همه کتابداران استان خوزستان. واقعا بعداز سالها فردی از خودمان انهم با بالاترین درجه تحصیلی و تجربی بر مسند کتابخانه های عمومی استان نشسته است. خدا رو شکر می کنیم و تا اخرین توان از آقای دکتر رستمی حمایت می کنیم. حضور ایشان روحیه خودباوری رو در جامعه کتابداران استان بالا برده است. درود بر آقای مختارپور که با داریت این اتفاق مهم و خوب را رقم زدند.
کتابدار
|
Iran
|
1396/10/18 - 19:18
9
29
با تبریک و آرزوی توفیق برای آقای دکتر رستمی و کتابداران خوزستان
رضایی
|
Norway
|
1396/10/18 - 16:58
9
32
سلام و درود به دکتر رستمی عزیز. از اقای مختارپور بابت انتخاب شون تشکر می کنم. واقعا بلاخره در استان خوزستان حق به حق دار رسید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: