جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی بوشهر برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر، جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی بوشهر با حضور سید علی هاشمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی بوشهر و جمعی از روسای ادارات شهرستان، کارشناسان و کتابداران در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر برگزار شد.

سید علی هاشمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی بوشهر در این مراسم، ضمن تأکید بر اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در کتابخانه‌های عمومی گفت: التزام به این دو مهم از بروز بخش زیادی از بزهکاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی با تأکید بر رعایت ولایت مداری در عمل و بیان کارکنان کتابخانه‌های عمومی، افزود: دین‌مداری و دانش‌افزایی، عواملی هستند که با جلب اعتماد مردم به کتابخانه‌های عمومی، عزت و اعتبار این مراکز را افزایش می‌دهند.

هاشمی با اشاره به حوادث اخیر در کشور تأکید کرد: در فضای فعلی باید هوشیارانه عمل کنیم و گوش‌به‌فرمان فرمایشات مقام رهبری (مدظله‌العالی) باشیم.

هاشمی در بخش دیگری از این نشست با تقدیر از تلاش‌های فرنگیس غلامی،  مسئول کتابخانه  عمومی شهر شنبه گفت: این کتابدار توانسته است با ایفای نقشی مؤثر در تمامی فعالیت‌های فرهنگی این شهر، کتابخانه را به اصلی‌ترین پایگاه فرهنگی تبدیل کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در تقدیر از مروارید رازقی، مسئول کتابخانه عمومی چهارروستایی گناوه گفت: وی با ایجاد همبستگی بین مردم و مسئولین، کتاب و کتابخوانی را بین مردم این روستا گسترش داده است.

 

تقدیر از مسئولین کتابخانه‌های عمومی امام جواد (ع) چهارروستایی گناوه و آیت‌الله قمی شهر شنبه به‌پاس خاطر عملکرد رو به رشد این مراکز در تحقق اهداف سال ملی خواندن، بخش دیگری از این نشست بود.