جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی گرمسار سمنان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، جلسه انجمن  کتابخانه‌های عمومی  شهرستان گرمسار برگزار شد

حسن پورمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار در این جلسه بر اهمیت و اثرگذاری فعالیت‌های انجمن در ترویج فرهنگ مطالعه تأکید کرد. وی با تقدیر از کمک‌های خیرین شهرستان،‌ انجام اقداماتی اساسی در حوزه ترویج کتابخوانی را منوط به حمایت آنان دانست

نورمحمدی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره اهدای کتاب در استان سمنان گفت: این طرح با استقبال عموم روبه‌رو شد و طی آن مردم و مسئولان برای تقویت و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی ،کتاب‌های مازاد خود را اهدا کردند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار خواستار همکاری اعضای انجمن برای تهیه فهرست کتاب‌های موردنیاز و تقویت منابع  کتابخانه‌های عمومی این شهرستان شد.

 

در ادامه اسماعیل عرب معصومی، رئیس هیأت‌مدیره انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار با اشاره به برنامه‌های متنوع انجمن برای ترویج کتابخوانی، گفت: توسعه کتاب و کتابخوانی دغدغه فرهنگی  است و شایسته است تمامی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تلاش کنند.