کد خبر: 32665
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 دی 1396 - 09:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 اجرای طرح «کتاب‌رسان سیار» به اهتمام کتابخانه عمومی بنه گز استان بوشهر

منبع : لیزنا
« کتاب‌رسان سیار» به کوشش کتابخانه عمومی شهدای سپاه بنه گز در روستاهای فاقد کتابخانه، حضور یافت.
 اجرای طرح «کتاب‌رسان سیار» به اهتمام کتابخانه عمومی بنه گز استان بوشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر، به کوشش کتابخانه عمومی شهدای سپاه بنه گز، کتاب‌رسان سیار باحضور در دبستان علی بن ابی‌طالب (ع) روستای باغ چرخی، میزبان جمعی از دانش آموزان و معلمان شد.

عالی پور مسئول کتابخانه عمومی شهدای سپاه بنه گز دراین‌باره گفت: طرح کتاب‌رسان سیار باهدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و ایجاد علاقه‌مندی به مطالعه و آشنایی دانش آموزان با محیط کتابخانه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح همه دانش آموزان این مدرسه به عضویت کتابخانه درآمدند و قرار است کتابدار این طرح با مراجعه منظم برای ارائه کتاب‌ها جدید، تحویل منابع قدیمی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی به این دبستان اقدام کند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود اجرای این طرح در رشد مطالعه در کودکان و نوجوانان روستاهای محروم از کتابخانه، تأثیر زیادی داشته باشد.

مسئول کتابخانه عمومی شهدای سپاه بنه گز افزود: این طرح در سایر روستاهای فاقد کتابخانه در همسایگی این روستا نیز اجرا خواهد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: