کد خبر: 32692
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 دی 1396 - 09:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه سمنان برگزار شد

منبع : لیزنا
فرماندار سرخه با اشاره به اهمیت دسترسی به کتابخانه‌های عمومی گفت: ساخت کتابخانه‌ای درخور شهرستان یکی از مطالبات مردم فرهنگی سرخه است.
انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه سمنان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی و انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان سرخه با حضور محمد مویدی زاده، فرماندار؛ عباس غیاثی زاده، بخشدار؛ محمد دستوراتی، رئیس اداره آموزش‌وپرورش و جمعی از اعضاء انجمن کتابخانه‌های عمومی، انجمن خیرین کتابخانه ساز و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه و دهیاری روستای مومن‌آباد برگزار شد.

محمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به اهمیت مطالعه در پیشرفت جامعه گفت: ترویج فرهنگ مطالعه به یک عزم همگانی نیاز دارد.

مویدی زاده با اشاره به فعالیت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان افزود: ساخت کتابخانه درخور شهرستان یکی از مطالبات مردم فرهنگی سرخه است.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه با اشاره به مساعدت و همکاری خیرین در ساخت کتابخانه‌های عمومی گفت: مقدمات اهداء زمین جهت ساخت کتابخانه در روستای مومن‌آباد در دست اجرا است.

قلی بیک با اشاره به مشارکت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرخه در برگزاری مسابقات کتابخوانی «شمیم شهادت» و «استاد عشق» افزود: معرفی دو روستای مومن‌آباد و لاسجرد به‌ جشنواره روستاهای دوستدار کتاب از شهرستان سرخه، بخش دیگری از اقدامات این شهرستان است.

 

گفتنی است، تجلیل از کتابداران شهرستان سرخه، بخش پایانی این نشست بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: