کد خبر: 32694
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 دی 1396 - 09:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ديدار مديركل کتابخانه‌هایخراسان رضوي با دیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)

منبع : لیزنا
  در جلسه مدیرکل کتابخانه‌های خراسان رضوی با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) بر رشد و اعتلای جشنواره کتابخوانی رضوی تأکید شد.
 ديدار مديركل کتابخانه‌هایخراسان رضوي با دیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، حسین اکبری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در این نشست با ارائه گزارشی از دوره‌های ششم و هفتم جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: کتاب و کتابخوانی، زمینه‌ای مناسب برای رشد و بالندگی جشنواره‌ای بانام مقدس امام رضا (ع) است و مسیر رشد این جشنواره با کتاب، کامل می‌شود.

اکبری با اشاره به افزایش آمار شرکت‌کنندگان این جشنواره در دوره‌های متوالی، ادامه داد: تجارب به‌دست‌آمده در دو سال اخیر، ما را در پیشبرد اهداف جشنواره و جذب شرکت‌کنندگان بیشتر یاری می‌کند.

وی افزود: منابع این جشنواره با بررسی گروه کارشناسی از بین صدها کتاب در حوزه سبک زندگی رضوی و منابع مرجع درباره زندگی معصوم (ع) گزینش و معرفی می‌شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع) نیز با تقدیر از شور و اشتیاق کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برای برگزاری این جشنواره گفت: پس از تحلیل و بررسی جزئیات دوره قبل جشنواره در جلسات کارشناسی برای برگزاری دوره جدید جشنواره رضوی، آماده هستیم.

 

وی افزود: امیدواریم مجموعه اقدامات و تلاش‌های انجام‌شده منجر به رضایت آقا امام رضا (ع) شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: