جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها و کارشناسان ستاد، یکشنبه ۲۴ دی‌ماه تشکیل شد.

در این جلسه خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری پس از پیگیری روند مصوبات جلسه گذشته با اشاره به اهمیت ارتباط مؤثر و سازنده با مسئولین شهرستانی گفت: روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها باید در خصوص رفع مشکلات کلان شهرستان‌ها رایزنی کرده و با ایجاد ارتباط مؤثر از ظرفیت فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مجلس، خیرین و عوامل مؤثر در پیشبرد امور کتابخانه استفاده کنند.

خلیل مقدم اهتمام روسای ادارات در پاسخگویی به مکاتبات اداری و رفع نیاز و مشکلات کتابخانه‌ها را از مهم‌ترین وظایف این مسئولان برشمرد و خواستار پیگیری بیش‌ازپیش امور عمرانی کتابخانه‌های شهرستان شد. 

در ادامه جلسه روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، به سؤالات کارشناسان پاسخ گفتند و به طرح راهکارهای عملی برای پیشبرد بهتر امور پرداختند.