کد خبر: 32697
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 دی 1396 - 09:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان تخصصی شعر در خرم‌آباد لرستان برگزار شد

منبع : لیزنا
 نشست تخصصی کتاب‌خوان شعر به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان و همکاری موسسه فرهنگی شهر ادب در سالن همایش حوزه هنری استان برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان تخصصی شعر در خرم‌آباد لرستان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، نشست تخصصی کتاب‌خوان شعر با حضور علی جهان‌آرا مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان و جمعی از شاعران، کتابداران، فعالان حوزه کتاب، اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه برگزار شد.

علی جهان‌آرا مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، هدف از برگزاری نشست تخصصی کتاب‌خوان شعر را به اشتراک‌گذاری تجربیات مطالعاتی و معرفی کتاب‌های برتر در حوزه شعر و ادبیات دانست و گفت: فعالیت در حوزه فرهنگ، نقش عمده‌ای در رشد فکری و معنوی جامعه دارد و زمانیکه در قالب هنر و ادبیات عرضه می‌شود به‌مراتب از تأثیرگذاری و ماندگاری بیشتری برخوردار است.

وی برگزاری نشست کتاب‌خوان شعر را فرصتی مغتنم برای اهالی ادب و علاقه‌مندان به حوزه شعر و ادبیات دانست و افزود: امیدوارم با برگزاری چنین نشست‌هایی شاهد رشد کمی و کیفی وضعیت مطالعه در استان باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از برگزاری نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان با موضوعات گوناگون در استان خبر داد و بر نقش عمده این نشست‌ها  در گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در بین آحاد مختلف مردم جامعه تأکید کرد.

این نشست کتاب‌خوان ۵ عنوان کتاب را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت که بدین شرح است؛

«پژاره» تألیف کرم دوستی/ معرفی توسط رضا حسنوند؛ «نقد و بررسی شعر کودک» تألیف منوچهر علی پور/ معرفی توسط اسد فرهمند؛ «صبح بنارس» تألیف علیرضا قزوه و «سفرنامه با صاد» تألیف سید مهدی موسوی/ معرفی توسط سید مهدی شفیعی؛   «راه‌بندان» تألیف میلاد عرفان پور/ معرفی توسط مهران فلاح؛ «چهلچراغ» تألیف محمدتقی عزیزیان و احمد کنجوری/ معرفی توسط محمدتقی عزیزیان در این نشست کتاب‌خوان به علاقه‌مندان معرفی شد.

شعرخوانی رمضان پرورده و حشمت‌الله خالقی از شعرای استان، بخش دیگری از  نشست تخصصی کتاب‌خوان شعر بود.

 

در پایان این نشست از معرفی‌کنندگان کتاب، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: