کد خبر: 32732
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 دی 1396 - 21:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابدار کتابخانه مرکزی تبریز، تسهیلگر برتر شناخته شد

منبع : لیزنا
در مراسم تقدیر از برگزیدگان جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان از مهسا یغمایی کتابدار کتابخانه مرکزی تبریز به عنوان «تسهیل‌گر» برتر تقدیر شد.
کتابدار کتابخانه مرکزی تبریز، تسهیلگر برتر شناخته شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، دومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی ایران با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی‌اصغر سیدآبادی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان، نویسندگان، مترجمان و فعالان حوزه ادبیات کودک با معرفی برگزیدگان و شایستگان تقدیر برگزار شد.

این دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی با حضور ۵ هزار باشگاه از ۱۰۰ شهر و روستای سراسر کشور برگزار شد و مهسا یغمایی از آذربایجان شرقی به‌عنوان نماینده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، عنوان تسهیلگر برتر را از آن خود کرد.

عنوان تسهیلگر برتر در راستای تلاش مهسا یغمائی، برای راه‌اندازی هفت باشگاه کتابخوانی به نام‌های خرد، دانش، آفتاب، مهتاب، شاپرک، سنجاقک و نرگس برای کودکان و نوجوانان به این کتابدار تعلق گرفت.

انتخاب و سفارش کتاب، جمع‌خوانی کتاب‌هایی از لیست منابع باشگاه، برگزاری جلسات تمرین و اجرای نمایش از روی کتاب‌های خوانده‌شده، ساخت کاردستی همراه با معرفی کتاب‌های اوریگامی، تهیه کارت عضویت با طراحی اعضای باشگاه، طراحی آرم باشگاه‌ها، تهیه روزنامه دیواری، شرکت اعضا در مسابقات کتابخوانی و جشنواره سپیدار سبز، بلندخوانی کتاب، دعوت از نویسندگان بومی و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ درباره نویسندگی و چاپ کتاب، برگزاری جلسات تحقیقاتی بامحور موضوعات برگزیده، تهیه فیلم معرفی کتاب توسط اعضا، جلسات قصه‌گویی و کارگاه نقاشی برای اعضای گروه، برپایی غرفه‌ای بانام جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، بخشی از فعالیت این باشگاه‌ها است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: