کد خبر: 32737
تاریخ انتشار: جمعه, 29 دی 1396 - 20:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی گلستان برگزار شد

منبع : لیزنا
جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی گلستان با هدف بررسی وضعیت این مراکز فرهنگی، برگزار شد.
جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی گلستان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گلستان، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی گلستان با هدف بررسی وضعیت این مراکز فرهنگی و با حضور سید مناف هاشمی، استاندار گلستان؛ رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان و جمعی از اعضا در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

در این جلسه، رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان ضمن ارئه گزارشی از فعالیت‌های این حوزه با اشاره به چهار موضوع محوری به‌عنوان دستور جلسه انجمن گفت: پیگیری مصوبات جلسات گذشته، گزارش وضعیت کتابخانه‌های تعطیل‌شده درگنبد شامل کتابخانه امام جعفر صادق (ع) و کتابخانه شهید مطهری و اتخاذ راه‌کاری مناسب برای بازگشایی آن، همچنین بررسی وضعیت واگذاری قطعه زمینی به‌منظور ساخت کتابخانه مرکزی استان از محورهای این نشست است.

تهیه گزارشی از میزان پرداخت سهم کتابخانه‌های عمومی استان از محل نیم درصد درآمد شهرداری‌ها، لزوم بررسی کارشناسانه درخصوص واگذاری ساختمان در حال ساخت اداره کل فرهنگ و ارشاد برای تأسیس کتابخانه مرکزی، برگزاری جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های فرهنگی و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در خصوص تدوین برنامه‌های فوق‌العاده در محلات حاشیه‌نشینی، نامه نگاری با دفتر امور شهری استانداری در خصوص وصول معوقات کتابخانه‌های عمومی از شهرداری‌ها، همچنین برگزاری جلسه‌ای به ریاست فرماندار گنبد کاووس برای به جایگزینی کتابخانه‌های تعطیل‌شده از موصوبات این جلسه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: