کد خبر: 32903
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 بهمن 1396 - 11:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر از کتابدار کتابخانه عمومی خاتم‌الانبیاء شهرستان بهارستان

منبع : لیزنا
 باشگاه کتابخوانی «لبخند خدا» به تسهیلگری ظریفه قاسم پور در آئین اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، مورد تقدیر قرار گرفت.
تقدیر از کتابدار کتابخانه عمومی خاتم‌الانبیاء شهرستان بهارستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، آیین اختتامیه دومین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نویسندگان، پژوهشگران، اعضای باشگاه‌های برگزیده و تسهیلگران در باغ کتاب تهران برگزار شد.

در این نشست مژگان داداشی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهارستان ضمن ابراز خرسندی از حضور ظریفه قاسم پور در یکی از کتابخانه‌های بهارستان گفت: باشگاه «کتابخانه عمومی پروین اعتصامی» به تسهیلگری اعظم صالحی و باشگاه‌های «لبخند خدا» و «سفیر امید» به تسهیلگری ظریفه قاسم پور کتابدار کتابخانه عمومی خاتم‌الانبیاء بهارستان با فعالیت‌هایی ارزنده در دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور شرکت کردند.

ظریفه قاسم پور تسهیلگر باشگاه کتابخوانی لبخند خدا در این نشست گفت: شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی توفیقی بود که نصیب من و اعضای کتابخانه خاتم‌الانبیاء شد و توانستیم به واسطه خلاقیت‌ اعضا، برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه کتابخوانی اجرا کنیم.

قاسم پور افزود: فعالیت این باشگاه با ۱۲ عضو آغاز شد که پس از تشکیل کلاس‌های مختلف به ۲۵ نفر افزایش یافت و پس از مدتی تعدادی از مادران اعضاء نیز به کلاس‌های باشگاه کتابخوانی پیوستند.

تسهیلگر باشگاه «لبخند خدا» در خصوص فعالیت‌های انجام‌شده در جلسات باشگاه افزود: اجرای فعالیت‌های متنوعی مانند جمع‌خوانی کتاب، تصویرسازی، نقاشی، قصه‌خوانی، آموزش داستان‌نویسی، حلقه کندوکاو داستان، معرفی کتاب‌های خوانده‌شده، بخشی از برنامه‌های این باشگاه در ۶ ماه گذشته است.

گفتنی است، باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با گسترش هدف مطالعه جمعی فعالیت می‌کنند؛ هر باشگاه کتاب‌خوانی از حداقل ۱۲ کودک یا نوجوان تشکیل‌شده است که با حمایت یک هماهنگ‌کننده بزرگ‌سال (تسهیلگر) به اجرای برنامه‌هایی مانند جمع‌خوانی، قصه‌خوانی و... می‌پردازند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: