کد خبر: 32966
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 12 بهمن 1396 - 21:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کلاس قصه گویی و نقاشی در کتابخانه عمومی سوم خرداد خرمشهر استان خوزستان برگزار شد

منبع : لیزنا
 کلاس قصه گویی و مسابقه نقاشی کودکان ۳ تا ۱۱ سال با حضور کودکان و مادران منطقه مولوی در بخش کودک کتابخانه سوم خرداد خرمشهر برگزار شد.
کلاس قصه گویی و نقاشی در کتابخانه عمومی سوم خرداد خرمشهر استان خوزستان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ همت نوذرحسینی مسئول کتابخانه عمومی سوم خرداد از برگزاری کلاس قصه گویی و مسابقه نقاشی و جمع خوانی کتاب در بخش کودک این کتابخانه با حضور خانواده های کودکان عضوء کتابخانه خبر داد.

مسئول کتابخانه عمومی سوم خرداد خرمشهر با اعلام این خبرگفت: این برنامه با هدف برقرای ارتباط بیشتر بین کودک، کتابخانه و خانواده ها عضوء کتابخانه برگزار شد و بصورت هفتگی در روز های پنجشنبه این برنامه در محل کتابخانه برگزار خواهد شد.

نوذر حسینی با تشریح برنامه ادامه داد: در ابتدای این برنامه با قصه گویی از " قورباغه چاه نشین"  شروع و از کودکان خواسته شد تا براساس محتوای  قصه،  نقاشی های خود را برای کاغذ به تصویر بکشند.

وی به نقش والدین اشاره کرد و افزود: در این برنامه ضمن مشاهده برنامه و یادگیری ضمنی چگونگی قصه گویی به مطالعه کتاب های مرتبط با حوزه کودک پرداختند.

 

در پایان از کودکانی  که بهرین نقاشی را براساس داستان ارائه شده به تصویر کشیدند از سوی کتابخانه جوایزی به آنها اهداء شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: