کد خبر: 33163
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 بهمن 1396 - 14:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتابخوان شعر در بوشهر برگزار شد

منبع : لیزنا
نشست کتابخوان تخصصی شعر با حضور مدیر کل کتابخانه های استان بوشهر، میلاد عرفانپور، شاعران آیینی استان و علاقه مندان به شعر و ادب فارسی برگزار شد.
نشست کتابخوان شعر در بوشهر برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر سید علی هاشمی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در این نشست، هدف از برپایی این سلسله نشست‌ها را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: جای بسی مباهات و خرسندی است که شاعران متعهد و آیینی این استان در ترویج فرهنگ مطالعه نقش موثری دارند و به این موضوع اهتمام می ورزند.

هاشمی به برگزاری نشست کتابخوان در قالب کتابخوان کتابخانه‌ای، مدرسه‌ای، تخصصی و ویژه اشاره کرد و افزود: نشست کتابخوان شعر از سری نشست‌های ویژه است که امروز با حضور شاعران و اساتید این حوزه برگزار شده و شاعران کتاب‌های مورد علاقه خود را به اشتراک می‌گذارند.

مدیر کل کتابخانه های استان بوشهر با قدردانی از موسسه فرهنگی شهرستان ادب برای همکاری در برگزاری این نشست، ابراز امیدواری کرد: این برنامه نیز مانند سایر نشست های کتابخوان به طور مستمر در سایر کتابخانه های استان نیز اجرا شود.

در این نشست که در کتابخانه عمومی مصلحیان بوشهر برگزار شد شاعرانی چون میلاد عرفانپور، حجت الاسلام انصاری نژاد، حیدر منصوری، محمدرضا احمدی فر، عبدالله رییسی، حسین دارند و غلامرضا ابراهیمی به ارائه آثار خود و دیگر شاعران مطرح کشور و استان پرداختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: