کد خبر: 33214
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 بهمن 1396 - 09:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

استقبال چشمگیر کودکان از غرفه «کتاب و کودک» اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه

منبع : لیزنا
اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه غرفه «کتاب و کودک» را با برنامه های متنوع از قبیل مسابقه نقاشی، رنگ آمیزی، گریم کودک، اهدای جایزه، کتاب و بادکنک به کودکان، در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن ماه برپا کرد.
استقبال چشمگیر کودکان از غرفه «کتاب و کودک» اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی، معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از برپایی غرفه «کتاب و کودک» این اداره به مناسبت یوم الله ۲۲بهمن ماه، با تلاش کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل برگزاری مسابقه نقاشی، رنگ آمیزی ویژه کودکان، اهدای کتاب و لوازم التحریر، گریم کودک، توزیع بادکنک در مسیر راهپیمایی خبر داد.

حسنی خونسار ضمن اعلام این خبر گفت: در این غرفه که با استقبال چشمگیر کودکان روبرو شد، با هدف معرفی خدمات کتابخانه های عمومی استان و جذب کودکان و نوجوانان به سمت کتاب و کتابخانه های عمومی برپا شد.

خونسار در ادامه گفت: در غرفه «کتاب و کودک»  کودکان در مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی ویژه روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کرده و پس از کشیدن نقاشی یا رنگ آمیزی طرح های ویژه این روز مبارک، هدایائی از قبیل کتاب کودک و لوازم التحریر به رسم یادبود تقدیم شد

وی در ادامه تصریح کرد:همچنین کودکان در این غرفه توسط کتابداران و کارکنان این اداره کل با طرح هایی از قبیل پرچم و شخصیت های داستانی گریم می شدند.

خونسار در پایان گفت: در این غرفه بیش از ۵۰۰ بادکنک در بین کودکان توزیع شد و همچنین بروشور آدرس و معرفی کتابخانه های عمومی استان در بین راهپیمایان توزیع شد

لازم بذکر است که کتابدران و کارکنان کتابخانه های عمومی شهرستانهای تابعه استان کرمانشاه در راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: