نشست تخصصی کتاب‌خوان انقلاب اسلامی در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان نشست تخصصی کتاب‌خوان انقلاب اسلامی باهدف معرفی فرهنگ مکتوب انقلاب و بررسی نقش انتشار کتاب‌های این حوزه در معرفی اهداف و آرمان‌های انقلاب به جامعه با حضور جمعی از کتابداران، کارشناسان ستادی، اهالی فرهنگ و استادان دانشگاه‌ در سالن اجتماعات خانه جوانان استان برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌ رمضان تیموری با تأکید بر نشر بیشتر کتاب‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و نمایاندن نقش موثر تلاش‌ها مجاهدت بی‌بدیل مبارزان انقلاب در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی گفت: روشنگری، تحلیل به‌موقع، واقع‌نمایی و پرهیز از ریزه‌کاری از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب مفید برای جامعه است.

در ادامه این نشست پنج عنوان کتاب خواندنی در حوزه انقلاب اسلامی معرفی و با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشته شد.

حجت‌الاسلام‌ رمضان تیموری کتاب «روزهای روشن» از تألیفات خود با موضوع زندگینامه و خاطرات حجت‌الاسلام‌ حاج شیخ محمدمهدی روشن از مبارزان مجاهد و چهره‌های فعال دوران انقلاب در لرستان را به اشتراک گذاشت.

اردشیر منظمی به معرفی کتاب «انقلاب اسلامی و وضع کنونی عالم» تألیف رضا داوری اردکانی با موضوع بررسی پدیدارشناسانه‌ی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

کتاب «انقلاب اسلامی در لرستان» تألیف حمیدرضا دالوند با موضوع بررسی نقش آیت‌الله کمالوند و حوزه کمالیه خرم‌آباد و مبارزات آیت‌الله مدنی در خرم‌آباد توسط دکتر نازنین بهاروند معرفی شد.

کتاب «لشکر هجران» تألیف سامان سپهوند با موضوع خاطرات آیت‌الله عباسعلی صادقی قهاره از شخصیت‌های مشهور استان لرستان در دوران مبارزه با رژیم طاغوت نیز توسط دکتر علی عزیزنیا به اشتراک گذاشته شد.

آخرین کتاب این نشست، کتاب «زندانی سایه‌ها» نوشته محمدتقی عزیزیان بود که توسط نویسنده اثر معرفی شد. این کتاب به زندگی شهید مصطفی انصاری از مبارزان مجاهد استان لرستان در دوران پرشور انقلاب اسلامی می‌پردازد.

در پایان نشست با اهدای لوح سپاس و هدایایی از شرکت‌کنندگان تقدیر شد.