کد خبر: 33256
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1396 - 19:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی حاجی‌آباد هرمزگان با خانواده شهید شهبازی دیدار کرد

منبع : لیزنا
هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر رئیس اداره شهرستان حاجی‌آباد و جمعی از کتابداران با خانواده شهید ولی شهبازی دیدار کردند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی حاجی‌آباد هرمزگان با خانواده شهید شهبازی دیدار کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر کریم بهزادی نیا، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی حاجی‌آباد با همراهی قاسم صادقی، رئیس بنیاد شهید و جمعی از کتابداران شهرستان با خانواده شهید شهبازی دیدار کرد.

در این دیدار، پدر شهید شهبازی، به ذکر خاطراتی از این شهید گران‌قدر پرداخت و گفت: ولی از کودکی عشق و ارادتی خالصانه به ائمه اطهار (ع) به‌ویژه آقا امام حسین (ع) داشت و شهادت در راه ایشان، آرزوی قلبی وی بود و درنهایت نیز برای دفاع از دین و وطن، خون خود را تقدیم کرد و به دیدار خیل شهیدان شتافت.

بهزادی نیا  نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان وطن، اظهار داشت: شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند و با اهدای خون خود نقشه راه دفاع از ولایت را برای ما ترسیم کردند. آرامش امروز سرزمین ما مدیون فداکاری دلاورمردانی چون شهید  ولی شهبازی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: