کد خبر: 33260
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1396 - 20:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی لرستان با خانواده اولین شهید انقلاب اسلامی در خرم‌آباد

منبع : لیزنا
مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کتابخانه‌های عمومی لرستان با خانواده شهید حمید قربانی نسب، اولین شهید انقلاب اسلامی در شهرستان خرم‌آباد دیدار کردند.
دیدار مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی لرستان با خانواده اولین شهید انقلاب اسلامی در خرم‌آباد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان در این دیدار علی جهان‌آرا مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان، آرامش و سربلندی ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: باید قدردان این موهبت بزرگ الهی باشیم و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های این عزیزان و حفاظت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشم.

وی حضور در منزل این شهید و دیدار با خانواده شهدا را مایه افتخار و مباهات دانست و گفت: وظیفه همگی ما، قدردانی از خون پاک شهدا و تلاش برای تحقق و توسعه آرمان‌های والای این عزیزان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در پرتو ایثارگری و جانفشانی شهدا به‌دست‌آمده است و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم و از شفاعت آنها در دنیا و آخرت بهره‌مند شویم.

خانواده شهید قربانی نسب نیز در این دیدار از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بابت توجه ویژه به خانواده شهدا، تقدیر کردند.

گفتنی است، حمید قربانی نسب اولین شهید انقلاب اسلامی در خرم‌آباد است که در ۲۳ مرداد ۱۳۵۷ در سن ۱۷ سالگی در محله حکیم‌آباد (۲۴ متری سابق) این شهرستان توسط نیروهای رژیم پهلوی به شهادت رسید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: