کد خبر: 33264
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1396 - 20:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

طولانی‌ترین کلاژ کتابخانه‌ای «دهه فجر و انقلاب اسلامی» در ملایر استان همدان ساخته شد

منبع : لیزنا
با همکاری کتابخانه‌های عمومی دانشجو و علامه مجلسی شهرستان ملایر، طولانی‌ترین کلاژ کتابخانه‌ای با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی توسط کودکان این شهرستان ساخته شد.
طولانی‌ترین کلاژ کتابخانه‌ای «دهه فجر و انقلاب اسلامی» در ملایر استان همدان ساخته شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی همدان، با همکاری کتابخانه‌های عمومی دانشجو و علامه مجلسی شهرستان ملایر، طولانی‌ترین کلاژ کتابخانه‌ای با موضوع انقلاب توسط کودکان این شهرستان ساخته شد.

در این نشست، طاهره گمار کتابدار کتابخانه عمومی علامه مجلسی با اشاره به ساخت طولانی‌ترین کلاژ کتابخانه‌ای با موضوع انقلاب توسط کودکان ملایری گفت: این برنامه با همکاری کتابخانه‌های عمومی دانشجو و علامه مجلسی ملایر برگزار شد.

وی ایام دهه فجر را فرصتی مناسب برای آشنایی نسل چهارم انقلاب با رهنمودهای امام (ره) و آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر طولانی‌ترین کلاژ با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی با دعوت از دانش‌آموزان ابتدایی مدرسه غیرانتفاعی بهار ساخته شد.

کتابدار کتابخانه عمومی علامه مجلسی با اشاره به اهداف این برنامه گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف این برنامه حضور کودکان در کتابخانه و آشنایی با خدمات آن در قالب بازدیدی مؤثر است.

در ادامه فرشته دولتی، مسئول کتابخانه عمومی دانشجو، گفت: استفاده از فعالیت‌های هنری برای آموزش اطلاعات، تأثیر زیادی بر یادگیری مؤثر در کودکان و نوجوانان دارد و در تعمیق آموزش مخاطب مؤثر است.

سعیده موسی زاده، کتابدار کتابخانه عمومی دانشجو نیز در این نشست، ضمن ایجاد فضایی صمیمی، با کودکان شرکت‌کننده در مورد مفاهیمی چون انقلاب اسلامی، استثمار، سلطه گری و... گفت‌وگو کرد.

همچنین در ادامه سمیه قربانی،  مسئول کتابخانه علامه مجلسی با معرفی کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» کودکان را به دنیای قصه‌ها برد و لحظات شیرینی را برایشان ایجاد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: