کد خبر: 33268
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1396 - 20:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دوره آموزشی «آشنایی با پدافند غیرعامل» در همدان برگزار شد

منبع : لیزنا
دوره آموزشی «آشنایی با پدافند غیرعامل» با رویکرد راهکارهای مقابله با تهدیدات سایبری در کتابخانه عمومی اعتمادیه شهر همدان برگزار شد.
دوره آموزشی «آشنایی با پدافند غیرعامل» در همدان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان، دوره آموزشی «آشنایی با پدافند غیرعامل» با رویکرد راهکارهای مقابله با تهدیدات سایبری با حضور ۹۰ نفر از کتابداران و کارکنان کتابخانه‌ها و ستاد استان در کتابخانه عمومی اعتمادیه همدان برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره آشنایی کتابداران و کارکنان اداره کل با مباحث عمومی پدافند غیرعامل بوده است؛ پدافند غیرعامل، مجموعه اقدامات غیرمسلحانه‌ای است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می‌شود.

در این دوره که با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استان و واحد فناوری اطلاعات اداره کل برگزار شد، مباحث آشنایی با پدافند غیرعامل، چشم‌انداز، راهبردها و قابلیت‌های پدافند غیرعامل، توسط  هاشم صوفی، مدیرکل پدافند غیرعامل، قائد میرابیان از استادان جهاد دانشگاهی واحد همدان و وحید مغیث از استادان دانشگاه بوعلی سینا همدان ارائه و تدریس شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: