کد خبر: 33270
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1396 - 20:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های همدان با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان هم‌زمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های همدان با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان، مراسم دیدار با تعدادی با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس هم‌زمان با گرامیداشت ایام‌الله فجر با حضور عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان و جمعی از کارکنان این اداره کل، همچنین نمایندگانی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

زارعی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران، گفت: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یادآوری گذشت آنان، موجب اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است.

زارعی با اشاره به اینکه «امنیت امروز کشور و آسایش مردم، حاصل فداکاری و جان‌فشانی‌های رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس است»، گفت: مردم ایران به‌ویژه کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان همدان، قدرشناس فداکاری‌ها و ایثار شهدا و جانبازان هستند.

وی با اشاره به اینکه «خانواده‌های معظم شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد»، گفت: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان در این مراسم، صمیمی ضمن آرزوی سلامتی برای جانبازان سرافراز و خانواده‌های معظم شهدا، بابیان اینکه «امروز هر چه در کشور داریم به برکت فداکاری‌ها و دلاوری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است»، تصریح کرد: امروز برای اینکه بتوانیم در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم، نیازمند دعای خیر شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

گفتنی است، این دیدارها در منازل خانواده شهیدان معزز، نصرت‌الله توکلی حصاری، ساسان حیدری و عباس دارابی و جانبازان سر افزار، یدالله رمضانی ماهر و علی یارمطاقلو انجام شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: