دیدار مدیرکل کتابخانه‌های همدان با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان، مراسم دیدار با تعدادی با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس هم‌زمان با گرامیداشت ایام‌الله فجر با حضور عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان و جمعی از کارکنان این اداره کل، همچنین نمایندگانی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

زارعی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران، گفت: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یادآوری گذشت آنان، موجب اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است.

زارعی با اشاره به اینکه «امنیت امروز کشور و آسایش مردم، حاصل فداکاری و جان‌فشانی‌های رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس است»، گفت: مردم ایران به‌ویژه کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان همدان، قدرشناس فداکاری‌ها و ایثار شهدا و جانبازان هستند.

وی با اشاره به اینکه «خانواده‌های معظم شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و تکریم و تجلیل از آن‌ها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد»، گفت: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان در این مراسم، صمیمی ضمن آرزوی سلامتی برای جانبازان سرافراز و خانواده‌های معظم شهدا، بابیان اینکه «امروز هر چه در کشور داریم به برکت فداکاری‌ها و دلاوری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است»، تصریح کرد: امروز برای اینکه بتوانیم در مسیر خدمت به مردم موفق باشیم، نیازمند دعای خیر شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

گفتنی است، این دیدارها در منازل خانواده شهیدان معزز، نصرت‌الله توکلی حصاری، ساسان حیدری و عباس دارابی و جانبازان سر افزار، یدالله رمضانی ماهر و علی یارمطاقلو انجام شد.