کد خبر: 33271
تاریخ انتشار: جمعه, 27 بهمن 1396 - 20:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان «بانوی آب و آئینه» ویژه روسای ادارات بهار در استان همدان

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان «بانوی آب و آئینه» ویژه روسای ادارات شهرستان بهار هم‌زمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان «بانوی آب و آئینه» ویژه روسای ادارات بهار در استان همدان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان، نشست کتاب‌خوان «بانوی آب و آئینه» به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) به همت اداره کتابخانه‌های عمومی و همکاری کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر شهرستان بهار و با حضور محسن مرادی پناه، فرماندار شهرستان بهار؛ فرهاد خاوری، معاون اداری مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان و جمعی از مسئولین اصحاب فرهنگی و رسانه و علاقه‌مندان به کتاب برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مرادی پناه، فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با برشمردن خدمات دولت تدبیر و امید در جهت توسعه و آبادانی شهرستان، به اهمیت دانایی، مطالعه و ترویج کتابخوانی در سطوح مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: مطالعه و حضور در برنامه‌های متنوع و تخصصی کتابخوانی باید از دوران کودکی آغاز شود تا بتوانیم با داشتن جامعه‌ای آگاه، متعهد و متخصص آینده روشنی برای ایران اسلامی بسازیم.

در این نشست پنج کتاب با موضوع شخصیت و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) معرفی شد که به شرح زیر است؛

«زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س)» نوشته دکتر جعفر شهیدی/ ارائه توسط: راضیه شالبافیا (فرهنگی و کتاب‌خوان برتر استانی)؛ «فاطمه الزهرا (س) شادمانی دل پیامبر (ص)» نوشته: احمد همدانی رحمانی/ ارائه توسط: حجت‌الاسلام جمشیدی (رئیس اداره تبلیغات اسلامی)؛ «در مکتب فاطمه (س)» نوشته علی قائمی/ ارائه توسط: علی فاضلی پرور (معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه بهار)؛ «مهر مادر چهل روایت از ارادت شهدا به مادرشان حضرت فاطمه زهرا (س)»/ گردآورنده موسسه گروه شهید ابراهیم هادی/ ارائه توسط: حسن رمضانی (شهردار بهار)؛ «نوریه آسمانی: سیره و سنت حضرت فاطمه زهرا (س)» نوشته: احمد مسجد جامعی/ ارائه توسط: فتح اله ضابطی (رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار).

گفتنی است، در پایان این نشست از معرفی کنندگان کتاب و برندگان مسابقه عکس «خانه‌های با کتاب» با اهدای لوح سپاس توسط فرماندار و مسئولین تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: