کد خبر: 33330
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 اسفند 1396 - 11:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

سرپرست منابع اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

خرید826 میلیون ریال کتاب، توسط کتابداران استان در دهه ی فجر

منبع : لیزنا
سرپرست منابع اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از خرید826 میلیون ریال کتاب، توسط کتابداران استان در دهه مبارک فجر خبر داد.
خرید826 میلیون ریال کتاب، توسط کتابداران استان در دهه ی فجر

 به گزارش لیزنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی، چهارمحال و بختیاری، احمد فرهادی، سرپرست منابع اداره کل کتابخانه های عمومی استان گفت: با اجرای سومين مرحله ی طرح «مشاركت كتابداران در فرآيند تامين منابع»، در دهه فجر امسال، 000/000/826 ریال کتاب به منظور غنی تر کردن مخزن کتابخانه ها و نیز  توجه افزون‌تر به اقتضائات فرهنگي و جغرافيايي كتابخانه‌ها در فرآيند تامين منابع، توسط کتابداران استان چهارمحال و بختیاری انتخاب و در حال خریداری می باشد.

فرهادی با اعلام این خبر افزود: این طرح توسط اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شود و کتاب‌هایی که در این دوره انتخاب و خریداری شد از عناوين پر مخاطب و كاربردي  منتشره شده در سال 96 می‌باشند و موضوعات پرمخاطبي نظير رمان، كودك و نوجوان، روان‌شناسي،علم و مهارت‌هاي خانه‌داري در اولویت انتخاب و خرید قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح برای کتابخانه اصلی استان بیست و پنج میلیون ریال، کتابخانه‌های اصلی شهرستان بیست میلیون ریال، کتابخانه‌های شهری هفده میلیون ریال و کتابخانه‌های روستایی ده میلیون ریال اعتبار جهت خرید کتاب در نظر گرفته شد.

 

مرحله جدید طرح «مشارکت کتابداران در تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی کشور»، پس از برگزاری جلسات کارشناسی و ارزیابی نقاط قوت و آسیب‌های موجود در روند مشارکت کتابداران در انتخاب منابع اطلاعاتی کتابخانه‌های عمومی که طی سال‌های اخیر در قالب طرح‌هایی چون «انتخاب کتابدار ۱»، «انتخاب کتابدار ۲» و «ارزیابی مجلات» اجرایی شد، در کتابخانه‌های نهادی سراسر کشور اجرا می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: