کد خبر: 33366
تاریخ انتشار: شنبه, 05 اسفند 1396 - 10:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان بانوان انقلابی در کانون شکوفه‌های امداد خرمشهر استان خوزستان

منبع : لیزنا
به همت کتابداران کتابخانه شهید شریف خرمشهر نشست کتاب‌خوان با محوریت انقلاب اسلامی و نقش و جایگاه بانوان در خرمشهر برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان بانوان انقلابی در کانون شکوفه‌های امداد خرمشهر استان خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، به همت کتابداران کتابخانه شهید شریف خرمشهر و با مشارکت کانون شکوفه‌های امداد، نشست کتاب‌خوان با محوریت انقلاب اسلامی و نقش و جایگاه بانوان با حضور کتابداران و جمعی از بانوان انقلابی برگزار شد.

در این نشست عبدالله حلیات، مسئول کتابخانه شهید شریف خرمشهر با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، به معرفی کتابخانه شهید شریف، بخش‌ها خدمات آن پرداخت و گفت: استفاده از خدمات کتابخانه‌ای برای فرزندان تحت پوشش کمیته امداد رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از تمامی خدمات کتابخانه‌های عمومی به‌صورت رایگان ثبت‌نام کنند.

در ادامه مسئول کانون شکوفه‌های امداد خرمشهر، به نقش و جایگاه  بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب اشاره کرد و گفت:  نقش بانوان انقلابی در مبارزات با رژیم ستم‌شاهی و پس‌ازآن در هشت سال جنگ تحمیلی در ایران اسلامی و خرمشهر پررنگ بود و زنان پا به‌پای مردان در تمامی صحنه‌های انقلاب حماسه‌آفرینی کردند.

در این نشست شش نفر از بانوان کتاب‌خوان به معرفی کتاب  پرداختند. «یادداشت‌هایی از سیره امام خمینی (ره)» نوشته غلامعلی رجایی، توسط مهناز ناصری؛ «۵۳ نفر» نوشته بزرگ علوی، توسط جمیله عامری پور؛ «گل‌های باغ خاطره» نوشته حسن صدری مازندرانی، توسط نادره مؤمن پور؛ «مکالمات» نوشته اکبر رادی؛ توسط صباح عرجیانی؛ «ساواک» نوشته تقی نجاری راد، توسط غنیده سلیمانی و «خاطرات پراکنده رجال پهلوی» نوشته محمدحسن طباطبایی، توسط انتصار مطوری معرفی شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: